poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Egzaminy gimnazjalne

Ohayo!

Jest 11:30. Gotowa sukienka wisi już od wczoraj  na zielonym wieszaku i oczekuje jutrzejszego poranka. Właśnie skończyłam czytanie notatek, znajdujących się w moich zeszytach z geografii, z zakresu trzech lat. Uch... Mam dość. W piątek i sobotę, przerobiłam tak historię, a wczoraj WOS. Od kilku dni; rano i wieczorem biorę leki na uspokojenie i wyciszenie organizmu. Czy tylko ja tak to przeżywam? (ノдヽ)
Dokładnie za 20 godzin i 40 minut będę w szkole oczekiwała wejścia na salę gimnastyczną i losowania miejsca. O 9:00 rozpoczynam trzydniowy ciąg testów gimnazjalnych! Jutro piszę część humanistyczną. Pierwsza godzinna będzie to historia z WOS-em. Po jej ukończeniu wracamy do swoich szkolnych klas na półgodzinną przerwę, a następnie znów idziemy na salę gimnastyczną i znów losujemy miejsca na których będziemy siedzieli tym razem - przyjdzie wtedy czas na część z zakresu języka polskiego. Sądzę, że będzie ona prosta. Mam nadzieje jednak, że nie otrzymamy jakiegoś kretyńskiego tematu rozprawki   (╥_╥)

Środa - to fizyka, chemia, biologia, geografia, oraz oddzielnie matematyka. Tym dniem stresuję się chyba najbardziej, a w zasadzie pierwszym testem, ponieważ nie przepadam za chemią i biologią... Czwartek, czyli mój upragniony koniec to języki; ja zdecydowałam się na podstawę i rozszerzenie angielskiego. Do wyboru mieliśmy jeszcze niemiecki.

No to co? Powodzenia Trzecio-gimnazjaliści! Damy radę! Bo jak nie my to kto?
O właśnie! Po testach będę miała więcej czasu na blogowanie, zatem na pewno pojawi się tu więcej postów w krótszym czasie, to samo tyczy się też Aska ヽ(*・ω・)ノ





19 komentarzy:

  1. Nano,nie martw się napewno sobię poradzisz jesteś mądra ale nie zaszkodzi trzymać za Ciebie kciuki ^^ Nie przejmuj się tymi testami wiem dobrze ,że Ci niesamowicię pójdą przecież jak to Nana by sobię nie poradziła? Uwielbiam Cię i od samego ranka będe trzymała kciuki jak najmocniej pozdrawiam Ciebie,Yano,Yumi i całą twoją szkołe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nano! Życzę ci jak najlepszych wyników! Nie martw się, na pewno pójdzie ci dobrze. Też chyba najbardziej nie lubię biologii, chemii, fizyki oraz matematyki (ze względu na panią). Lecz ja jeszcze mam do egzaminów gimnazjalnych dość dużo czasu. No cóż...trzymam za ciebie kciuki! Do jakiego liceum/technikum zamierzasz pójść? ;)
    Pozdrawiam~
    ask.fm/HancikLubiMuffinki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      Do Kolberga w swoim mieście na profil matematyczno-fizyczny :3

      Usuń
  3. Tak jak ty trzymałaś kciuki za szósto-klasistów tak i oni trzymają je za Cb. A więc w imieniu wszystkich klas szóstych:
    życzymy Ci samych bajkowych wyników z egzaminu, aby cię stres nie zjadł, żebyś miała swój szczęśliwy numerek w ławce, żeby ci się powiodło itp... Żebyś wyglądała pięknie, abyś była spokojna, i najważniejsze jeszcze raz samych bajecznych wyników Kochana
    Trzymamy za Cb kciuki i stóp i rąk.
    ~lolme

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia,ale już ci to życzyłam ,więc teraz pozostało mi tylko trzymać kciuki.Napewno dobrze ci pójdzie z chemi i biologi a jak nie znasz odpowiedzi to strzelaj,bo to lepsze niż pusta kardka.Powodzenia jeszcze raz 😘
    http://sysia-sysiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nana Chan hihi poradzis sobie!!!;-; *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Powodzenia, Nano! Na pewno Ci się uda!

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki ! :* ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Poradzisz sobie Nanuś, powodzonka! ( ^ ω ^ )/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja pisałam w tym roku testy . Co prawda bez nerwów ale wynik nie był zadowalający

    OdpowiedzUsuń
  11. AAAAAAŁ! To boli! Po japońsku jest: ,,Ohayou!" a nie ,,Ohayo!" Nie kalecz tego języka!
    To nie hejt! Kruszynką jestem od początków kanału.

    OdpowiedzUsuń