czwartek, 2 kwietnia 2015

Witam ^^

Ostatnimi czasy, bardzo wzrosła aktywność czytelników na moim asku. Z dnia na dzień, liczba moich Obserwatorów zwiększa się i zwiększa!  Jest to dla mnie, naprawdę przemiłe zaskoczenie, jak i zarazem niezmierny zaszczyt, ponieważ nie spodziewałam się takiego rozgłosu co do mojej osoby. Wraz ze wzrostem czytelników, wzrosła również liczba próśb, dotyczących założenia przeze mnie bloga. Po długich namysłach i Waszych zachętach - postanowiłam wkroczyć w świat blogowania i dzielić z Wami jeszcze więcej mnie. Mam nadzieję, że zachęcę Cię do czytania moich notek, a tym bardziej nie zanudzę na śmierć!

No to jak? Chyba przyszedł czas, abym się przedstawiła! Co Ty na to? ▽・ω・▽  

Nazywam się Olga Sałacka, lecz w internecie noszę imię Nanami-Chan. Jestem 16-letnią dziewczyną, która urodziła się 16 marca 1999 roku. Mieszkam w Wielkopolsce, a dokładniej w Kościanie - niewielkim mieście liczącym około 24 tysiąca mieszkańców i znajdującym się 48 km drogi samochodowej od Poznania. Od prawie roku jestem Otaku i interesuję się Japonią - a najbardziej jej modą uliczną. Preferuje styl Nu oraz Pastel Goth - sprecyzuję Ci to w następnych notkach. Kolejnym moim wielkim zainteresowaniem jest sztuka. Po przez słowo 'sztuka' rozumiem nie tylko prace artystyczne, ale i piercing, styl ubioru, oraz tatuaże. Kocham rysować, a od niedawna zaczęłam również przygodę z farbami. Jeżeli zechcesz mogę pokazać kilka moich prac. Oto i one...







Mam ich jeszcze o wiele, wiele więcej, jednakże nie będę Ci tu nimi spamować, abyś mi nie usnął po drugiej stronie! ...Wracając, mierzę 167cm i ważę 49 kg, mam więc niedowagę, ale NIE jestem osobą niedożywioną! Pochodzę z pełnej, kochającej mnie rodziny i nie brakuje mi niczego, co Ty masz.


Jestem osobą miłą, lojalną, uczciwą, szczerą, kreatywną, nieufną, godną zaufania, niespokojną, agresywną, cichą oraz bardzo tolerancyjną. Toleruje praktycznie wszystko - jedyne czego nie trawię to przemoc oraz propagowanie w ogólnym pojęciu 'zła'.

Muzyka? Nie ograniczam się do jakiegoś konkretnego gatunku, lecz najbardziej przemawia do mnie metal gotycki, rock oraz punk. NIE znoszę jednak Disco-polo! Uszy mi od tego siadają i mam ochotę wbić nóż w plecy osobie, która puszcza je po mimo mych licznych próśb o wyłączenie. >,< ...No dobra przesadziłam, ale chyba już wiesz jak na mnie oddziałuje  ten gatunek muzyczny.



Nie jestem chrześcijanką. W przyszłości chciałabym zostać architektem, projektantką lub tatuażystką. ...Hmmm, jak na razie to chyba na tyle. Do usłyszenia Myszko! (=^・^=)

101 komentarzy:

  1. Cieszę się,że założyłaś bloga Nano c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pie...le kurwa weźcie się za naukę a nie kurwa odwalacie cos czego my krytykujemy. Fajna moda, mam nadzieje ze ludzie cie nie wytykają XD

      Usuń
    2. skoro tak to po co tu zaglądasz...

      Usuń
  2. Jaki super blog. Będę często tu wpadać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wreszcie! :)Czekam na kolejną notke!
    Pozdrawiam<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, będę tu regularnie zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Nanami! Od dawna regularnie czytam Twojego ask'a i bardzo Cię polubiłam ;) Bardzo cieszyłabym się gdybyś wpadła tutaj -----------> lena098.pinger.pl i pozostawiła coś po sobie. ;) Byłaby to dla mnie duża motywacja. Serdecznie zapraszam :* i mam nadzieję, ze coś ci się spodoba.
    + świetnie, że założyłaś bloga, będę często tu wpadac. Uwielbiam czytac twoje odpowiedzi a teraz i wpisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj Nanuś doczekałam się (^-^) w końcu Nana założyła bloga i mogę czytać jeszcze więcej pięknie posklejanych słów. Trzymam kciuki i będę codziennie zaglądać by zobaczyć czy coś się nie pojawiło ^^
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Co ile planujesz wrzucać wpisy? ^3^

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, ale supcio blog ♥ Zapraszam: world-win-with-marti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała notka,będę wpadać bardzo często
    mój blog na którego cb wielce zapraszam : http://sysia-sysiaa.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty tak w pełni napisałaś o sobie. Fajnie by było, gdybyś dawała swój każdy dzień. Chciałabym tak jakby 'poczuć' się jak ty, bo twoje życie jest pełne przygód i piękne.
    Pozdrawiam Cię Nano i życzę Ci miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie martw się Joasiu opiszę jeszcze nie jeden :3

      Usuń
  12. Wydaje mi się tylko, ale czy nie pisze się 'tatuatorką' a nie 'tatuażystką'?

    OdpowiedzUsuń
  13. Nana, będę tu twoją stałĄ czytelniczką. I jak bbędziesz miała czas to zapraszam do mnie : lena--life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. c: bardzo mi miło! Dziękuję. Chętnie odwiedze c;

      Usuń
  14. Jaki jest tytuł 5. piosenki? a propo, świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz kliknąć na napis (Jak nazwała nana). Później wyskoczy Ci YouTube i ta piosenka.

      Usuń
    2. Jednak nie dziękuje, nie da się. :(

      Usuń
    3. Byłam na komórce, myślałam że dziala.

      Usuń
    4. Tak w ogóle, to prześlicznie rysujesz ^^

      Usuń
    5. Klikasz te 3 kreski po prawej, a potem klikasz na piosenkę którą chcesz i masz ją w historii na yt :)

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej Nano
    Mogła byś w kolejnej notce, opisać swój dzień i zrobić mały poradnik jak robić takie ozdoby które wstawiłaś niedawno ba Aska?
    Plose ;3
    ~lolme (to mój Nick na MSP)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne rysunki, boska muza mimo, że nie gustuje w takiej. Masz fajny styl pisania co bardzo mis się podoba. mogłabyś mnie informować o kolejnych wpisach?

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy dotąd nie czytałam żadnych blogów. Twój to wyjątek! Jest niesamowity! Czytając go wkraczam w twoją krainę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej podoba mi się ten pierwszy rysunek z tobą i z jakąś "koleżanką" ten w którym macie oczy jak "guziczki" hehe :*

    OdpowiedzUsuń
  21. No i git, bloga masz zajebistego ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Kim jesteś jak nie chrześcijanką?

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej Misia ^^ z MSP jestem oczywście (: Mam pytanko czy mogłabyś proszę wpisać mi się do księgi gości. P.S. Masz zaje**stego bloga i jesteś w ogóle piękna i utalentowana :* Pozdrawiam ~ Klaudia :* ( na MSP nazywam się tophot) Mam nadzieję, że odpowiesz :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Cześć Nano!
    Wpadłam na Twojego bloga jakiś tydzień temu, ale dopiero teraz piszę komentarz. Co prawda jest on pod postem z kwietnia, (a mamy grudzień) ale chyba to nie przeszkadza. Chciałam tylko pokrótce powiedzieć, że to dzięki Tobie założyłam swojego bloga. Co prawda tylko ja jestem swoim najwierniejszym czytelnikiem, ale patrzę na to co osiągnęłaś i nadal chcę tworzyć! Dziękuję Ci, jesteś dla mnie ogromną motywacją :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem na tym blogu 1 raz, ale i tak widzę, że jesteś fajna i że warto wpadać od czasu do czasu na Tw bloga. Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Super blog! i ten wygląd strony ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Super����❤���� na msp jestem muwistar50 mam cie w znay ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie rysujesz~.~ I wgl jesteś piękna 💗

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie rysujesz~.~ I wgl jesteś piękna 💗

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie rysujesz,wyglądasz, prawie jak jak, tylko ja mam różowe końcówki
    Za to masz plusa.
    Ale, za to, że nie jesteś Chrześcijanką masz u mnie wielkiego MINUSA.
    Nie chce Cię urazić ani nic, ale niektórzy też szukają osób które wierzą
    Pozdrawiam.

    .

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie rysujesz,wyglądasz, prawie jak jak, tylko ja mam różowe końcówki
    Za to masz plusa.
    Ale, za to, że nie jesteś Chrześcijanką masz u mnie wielkiego MINUSA.
    Nie chce Cię urazić ani nic, ale niektórzy też szukają osób które wierzą
    Pozdrawiam.

    .

    OdpowiedzUsuń
  32. WOW masz talent do rysowania i pisania. Niedawno zaczełam Cię oglądać na YT. Jesteś świetna,
    Pozdrawiam (proszę odpisz)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. nie złość się, że spytam ale... jesteś satanistką ?
    Prosze odpowiedz ?

    OdpowiedzUsuń
  35. Dlaczego kopiujesz prace innych osób? Niektóre widziałam w internecie... Sama rysuje od 7 lat i jakoś nie trawię tego, że ktoś nie ma szacunku dla oryginalności. Żenada trochę...

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie rozcieraj ołówka. To źle wygląda. Chyba, ze całą kartkę pokrywa się ołówkiem. Tak to zostawisz tylko plamy do wygląda po prostu źle.

    OdpowiedzUsuń
  37. Kościan to najlepsze miasto 8))
    pozdrawiam, btw supi blog i rysunki

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz spoczko bloga :) Kanał tez dość ciekawy. Chyba zostanę tu na dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Znam cię dopiero od wczoraj i no kurczę masz wiele wspólnego ze mną też mam niedowagę i no pierwszym filmikiem jaki obejrzałam był: 8 rzeczy, których boisz się najbardziej i wiesz co? To co wieniałaś w tym filmiku no może nie wszystko, ale, niektóre lęki,które wymieniłaś opisują mnie... Mamy wspólne lęki:(, cieszę się, że cię poznałam Nanami Chan będę czytała twojego bloga i filmiki na yt oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nana...mam pytanie...gdzie kupiłaś swojego jednorożca? PS: Supi blog^^

    OdpowiedzUsuń
  41. Super! Wpadniesz mój blog Nano? C;

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow Nana :3 Bardzo lubie twoje filmy a co do bloga też jest świetny >,<
    Odpiszesz Nanami ? ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo się cieszę, że w końcu założyłaś bloga, Ciebie inspiruje Azja i Japonia a mnie inspirujesz ty! Na pewno będę tu często wpadać, atmosfera na tym blogu jest bardzo fascynująca! Śmieszny kursor, spokojna muzyka i miłe tło. I najważniejsze, mądre i ciekawe wpisy! Tego mi brakowało na blogach! :) Powodzenia :)
    aBee

    OdpowiedzUsuń
  45. Pokażesz stópki?

    OdpowiedzUsuń
  46. Dowiedziałam się o Tobie od moich koleżanek, i postanowiłam się czegoś o Tobie dowiedzieć. Znalazłam ten blog, przeczytałam notkę... i bardzo mi się spodobałaś z opisu. Twoje rysunki są cudowne! <3

    Co do bloga będę często wpadać, by zobaczyć, czy przypadkiem nie dodałaś czegoś nowego! <3

    ~Amaranta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dowiedziałem się od youtoberów bo można z tego bekę mieć jednak nie złą. Fajnie mamy

      Usuń
  47. Hej , Nanami bo ja mam dość nie typową sprawę . Czy jest możliwość żebyśmy o tym popisały . ? Np. Na fb czy coś bardzo mi na tym zależy .

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja pie..dole weźcie się dzieci za naukę. Fajna moda, mam nadzieje że ludzie was nie wytykają palcami XD

    OdpowiedzUsuń
  49. Jesteś przemiła osubka��

    OdpowiedzUsuń
  50. Hej co myślisz o grze niebieski wieloryb ???

    OdpowiedzUsuń
  51. Hehee....Harry Potter mój Bóg ❤
    Wniosek: Nanami wszystko wie!

    OdpowiedzUsuń
  52. Hehee....Harry Potter mój Bóg ❤
    Wniosek: Nanami wszystko wie!

    OdpowiedzUsuń
  53. Ładnie rysujesz

    OdpowiedzUsuń
  54. Przykro mi patrzeć na te rysunki zważając na to iż zapewnie w oryginale który splagiatowałaś wyglądają o wiele lepiej.Rozumiem każdy może zaczynać rysować wzorując się lub przerysowując czyjeś pracę ale należy wtedy podać autora. Z resztą to widać bo zważając na to ile masz lat i to iż ,,te prace są twoje (oczywiście nie są xD),, to kreska jest już wyćwiczona przez co da się nawet za jej pomocą rozpoznać kto to rysował. Parę rad co do tego wszystkiego:
    1. Poćwicz troszkę posługiwanie się ołówkiem bo twoje prace wyglądają niechlujnie
    2. Spróbuj rysować z głowy na początku rysując jakieś bzdety (jest parę poradników na YT i warto tam zajrzeć ^^)
    3. Przede wszystkim NIE KRADNIJ PRAC A JEŻELI SIE WZORUJESZ BĄDŹ KOPIUJESZ PODAJ AUTORA, WKLEJ ORYGINAŁ LUB PODAJ LINKA DO NP. INSTAGRAMA ITP.
    Mam nadzieję że to przeczytasz i weźmiesz to sobie wszystko przemyślisz bo gdybym była tak chamska osobą i chciałoby mi się to bym zgłosiła ciebie o plagiat szukając prawdziwych autorów :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Nanami, cieszę się że robisz to co kochasz czyli nagrywasz na yt, piszesz blogi itp. Kocham Cię jestem twoją wielką fanką. Pozdrawiam ❤❤❤❤❤ :3

    OdpowiedzUsuń
  56. Naprawdę super blog💞 Nareszcie sie doczekalam 💕💕 Oczywiście będę tu zaglądać 💟😈

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo ciekawe ^^ super się czyta c:

    OdpowiedzUsuń
  58. Fajnie piszesz miło się czyta��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ja się chyba zabije od roku próbuje się z Tobą skontaktować na wszystkim a ty nieodpisujesz mam tyle pytań i woguel kocham cie prosze odpowiedz mi

      Usuń
  59. Według mnie byłaś, jesteś i mam nadzieję będziesz MEGA POZYTYWNĄ OSOBĄ!!!

    Dzisiejsza data 1.czerwca 2019r

    OdpowiedzUsuń
  60. ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  61. przybywam z przyszłości

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja, kiedy odwiedzam twój dawny blog, gdy masz już dawno tiktoka i Instagrama, a na YouTube masz prawie 700k subów: "Tak zaczynała moja idolka"
    Kocham cię Nana!
    Dziewczyna z przyszłości

    OdpowiedzUsuń