środa, 8 kwietnia 2015

So Pastel... So Goth...?



Witam Mordki Kochane! Miło z Waszej strony, że dziś tu zajrzeliście. Bardzo mnie to cieszy ^^ Postanowiłam dziś opowiedzieć co nieco o moim ulubionym stylu Pastel Goth.

Ostatnimi czasy, styl pastel goth; wzbudza coraz to większe zainteresowanie wśród młodzieży, ale i nie tylko! Również u nieco starszych możemy go zauważyć.

Sam styl nie powstał w Japonii, jednak jego twórcy czerpali z niej inspiracje. Japończycy natomiast, w bardzo szybkim tempie przejęli go i urozmaicili poprzez wprowadzenie nowych dodatków.

Pastel goth możemy porównać do wybuchowej, magicznej mikstury, przyrządzonej przez czarodzieja, ponieważ łączy on w całość 'słodkość' oraz 'mrok'. Dwie, zupełnie kontrastujące ze sobą rzeczy. Sądzę, że właśnie to nadaje mu całego uroku.


UBRANIA

☆ Ubrania, czyli włącz kreatywność!  To od Ciebie zależy jaką stworzysz kreację. Podstawą jednak jest połączenie przesłodkich pastelowych ciuszków z mrocznymi gotyckimi. Przeważają wzory z krzyżami, kośćmi, kotami, nietoperzami, grubymi pasami oraz 'ociekającymi' napisami lub znakami. 




Włosy


☆ Kolor włosów odgrywa dość ważną rolę! Przeważnie jest to jasny blond, fiolet, niebieski, róż, zieleń,  lub biel. Martwisz się o stan swoich włosów po wielokrotnym farbowaniu, lub z innych przyczyn wolisz nie bawić się w ich rozjaśnianie, oraz późniejsze ingerowanie z tonerami, szamponetkami, krepą lub piankami koloryzującymI? Nie masz o co! Dozwolone jest noszenie wigów, czyli peruk.









BUTY




☆ W tym stylu najpopularniejsze są;

- creepers'y, 
- glany
- martensy ( osobiście jestem przeciwniczką martensów, choć pastelowo fioletowe czy różowe mają swój urok) 
- baleriny 
- platformówki 





AKCESORIA



☆ Tutaj od wyboru do koloru.. 


Obroże, kokardki z gałkami ocznymi, krzyże, pentagramy, róże, podwiązki, pieszczochy, opaski z ćwiekami, różki, wianki z kwiatów, kolorowe soczewki, plecaki ze skrzydłami, 'nietoperkowe' czy 'kocie' dodatki, pończochy, rajstopy z kośćmi...






Makijaż


☆ W pastel goth zachodzi pewna wymiana, jeżeli masz lekki, ale pastelowy makijaż, z nawiązaniem do gotyku, to musisz mieć ciemniejsze ubrania, ale jeżeli masz pastelowe słodkie ubranka, musisz mieć mocny makijaż.




Sklepy



 Ebay ,
☆ Taobao 
☆ Etsy 
 Storenvy,
☆ Glovestar 
☆ Kinkykiki
☆ V-kei
☆ Papercats
 Fesswybitnie

Ubranka w stylu pastel goth możemy również odszukać w takich sklepach jak ; New Yorker, House, Cropp, a nawet w lumpeksach!


Już niedługo, gdy zacznie się robić ciepło na dworze - podzielę się z Wami moimi stylizacjami na Pastel Goth. Ponieważ całą zimę gromadziłam ubrania i dodatki - jednak są one na cieplejsze dni.


Pozdrawiam! 

35 komentarzy:

  1. Nana jaki jest tytuł 5 piosenki? ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie na blogu,także pojawił się opis pastel gotów :) ,ten opis chyba najbardziej wyjaśnił o co chodzi
    Przecudny blog
    zapraszam do mnie
    http://sysia-sysiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eś Nanami wiesz ja chce ubierać się na pastel goth tylko jest problem ja mam wpuł bronzowe włosy adruga połowa to jasny blont połonczony z szarym kolorem iniewiem czy takie włosy zaliczajom sie do pastel goth

      Usuń
  3. Po pierwsze - ciekawy i oryginalny post (zresztą jak zawsze).
    Co do PG (czyt. Pastel Goth) - bardzo go lubię, podoba mi się.
    Na wakacje robię sobie niebieskie włosy (ciekawe czemu ten kolor? A, bo Nana go ma!).
    Mam pytanie - czy polecasz jakąś farbę do włosów (lub coś innego) co po paru myciach (w sensie do końca wakacji) się zmyje i będę miała swoje włosy (mam ciemny brąz)? :)

    ~ Tyna | Martyna | Marti
    ask.fm/MartyneqToJa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^^ hahah dziękuję!

      Polecam pianki Venity, lub tonery La Riche Direction - których ja używam. Teoretycznie kolor schodzi, jednak w praktyce nigdy do końca :/ Aby niebieski przyjął się ładnie musiałabyś rozjaśnić włosy do blondu :)

      Usuń
  4. Nanami - dodaj nowe utwory - please.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujący post,w ogóle blog.
    Takie najlepiej się czyta,gdyż poznaje się autora,a tym przypadku autorkę bloga. Nanami-chan możesz być pewna,że namiętnie będę śledzić twoje nowe wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super :) U mnie też już jest wpis o pastel goth ^^ Zajrzysz? http://zuzannaijejblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nana, jestem Twoją wielką fanką ♡ Proszę, opowiedz nam o tatuażach i czy Ty chciałaś kiedyś zrobić tatuaż? Czekam na odpowiedź! Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog!! Mam takie pytanie.. gdzie moge kupić peruke pastel goth? :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ohayou ;3
    Denerwuję mnie mój wiek.Nie mogę się tak ubierać bo mam 12 lat.Czuję,że nigdy nie dorosne i NIGDY nie założe takich ubrań jak Ty ani NIGDY nie pofarbuję sobie włosów,bo rodzice mi nie pozwolą. ;_; Dziwnie się czuję myśląc o tym. ;cc

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki tytuł ma piosenka nr 4?

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć mam takie pytanie czy można kupić właśnie takie tupy włosów co ty masz na tym zdjęciu lub podobne za polskie pięniądze ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie mogę kupić perukę? (najlepiej polski sklep) c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.wish.com/ ←tutaj możesz kupić peruki oraz różne pastel gothowe rzeczy i ubrania. Mam nadzieję, że pomogłam ;3

      Usuń
  13. Witajcie, mam niezwykle ważne pytanie: czy wie ktoś może gdzie mogę kupić pastelowo fioletowe glany lub martensy?
    Z góry dziękuję, Noerii.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega ciekawy post, nareszcie rozumiem o co chodzi z tym PG ^^
    Zapraszam do mnie: markovaallie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post! A można wiedzieć, gdzie kupiłaś wianek z czarno-białymi różami? Szukam go i nie mogę znaleźć. :c

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie podoba mi się ten styl, ale szanuję :) Fajnie, że się go nie wstydzisz i przede wszystkim nikogo nie udajesz! Oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powinnaś podawać źródła skąd bierzesz informacje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. napracowałam się sporo nad tym postem i zdjęciami,więc chociaż mogłabyśpodać źródło :) na moim blogu wyraźnie jest napisane, że wszystkie moje publikacje są chronione prawami autorskimi.

    OdpowiedzUsuń
  19. nana skąd ta bluzka prosze odp kocham pastel goth i ciebie właśnie w moim domu trwa remont mojego pokoju na bardziej pastel goth miętowe ściany i wszędzie obrazki z czaszkami a za 2 lata tunele i fioletowe włosy

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja ubieram się trochę w tym stylu, ale u mnie przeważa jednak czarny.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Całkiem fajne te propozycje z butami, wszystko zależy od gustu i stylu jaki się preferuje. Mi na przykład podobają się tego typu buty na platformach https://butymodne.pl/damskie-edeo-na-obcasie-c531.p17.f134.html i właśnie w takich sklepach internetowych jak ten można liczyć na dobry i ciekawy wybór. A jak takie obniżki to nie wiem czy sobie jakiś nie zamówię.

    OdpowiedzUsuń