poniedziałek, 8 czerwca 2015

Sesja z Misią

Dni Kościana dobiegły wczoraj końca. W sobotę nie udało mi się na nie wyruszyć, jednak w niedzielę spędziłam trochę czasu wraz z Misią na koncercie Rafała Brzozowskiego. Nie jest on moim idolem, ani osobą, której muzyka mnie urzeka, więc nie bawiłam się tak dobrze jak ona, jednakże muszę stwierdzić, że nie było aż tak źle... Wróciłyśmy do domu troszkę po 24:00. Wykąpałyśmy się i zabrałam się za kolejne obrabianie zdjęć z naszej sesji, którą zrobiłyśmy w moim ogrodzie tego samego dnia około godziny 16:00. Chciałabym się podzielić z Wami jej efektami!
















Zapraszam również na blog Misi; msmisia163.blogspot.it.





15 komentarzy:

  1. ��������

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie *----*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sesja. Ubóstwiam ^~^
    Uroczo wyglądasz, jak się uśmiechasz, Nano :)
    Pozdrawiam~
    ask.fm/HancikLubiMuffinki

    OdpowiedzUsuń
  4. Nana najlepsze ósme i dwunaste zdjęcie. Piękne *-* Śliczne :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej do twarzy Ci z uśmiechem ^-^ zapraszam do mnie >>> vintagechanandyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny uśmiech i buty, Nano! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Co się stało z twoim askiem? o.O

    OdpowiedzUsuń
  8. No wkońcu uśmiechcnęłaś się do zdjęcia *₩*

    OdpowiedzUsuń
  9. Aww, na 3 od końca zdjęciu tak słodko się uśmiechnęłaś ^u^

    OdpowiedzUsuń
  10. Aww, na 3 od końca zdjęciu tak słodko się uśmiechnęłaś ^u^

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodko wyszłaś na tych zdj :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Super sesja, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie Olga������ Przy okazji podobają mi się Twoje buty.

    OdpowiedzUsuń