środa, 3 czerwca 2015

Długi weekend czas zacząć!

Wbrew pozorom jeszcze żyje! (;▽;)ノ  Długo się już tutaj nie udzielałam niestety. Mam nadzieje, że przebaczycie. Miałabym jednak do Was maleńką prośbę, mianowicie; czy moglibyście mi napisać o czym chcecie czytać na moim blogu? Podrzućcie jakieś konkretne tematy, a ja je ubiorę w słowa. Co Wy na to?

W końcu nie tylko widać, ale i czuć lato. Termometr ukazuje około 30 stopni, idąc przez miasto co chwilę mijamy  dziewczyny w szortach, czy chłopców grających na orlikach w piłkę. Miasto tętni życiem. Jutro Boże Ciało, a w związku z nim do końca tygodnia wolność! Zero nauki, zero szkoły i miejmy nadzieje stresu. Ja jednak zrobiłam sobie wolne już dziś, ponieważ wczoraj odbył się gimbal trwający. aż do 24;00, więc logiczną rzeczą stało się, iż frekwencja obecności uczniów 3 gimnazjum w szkole będzie raczej niska... Z 26 moją klasę zaszczyciło dziś 2, a z czasem 6 uczniów, w tym i ja wpadłam na 30 minutek, aby zaliczyć kartkówkę z WOS-u, oraz 'uratować' manekina - zaliczenie resuscytacji.

Jutro wybieram się z Misią na sesje zdjęciową, jeśli wyjdzie nam coś ciekawego, chętnie się z Wami podzielę!  (*´・v・)

Od piątku do niedzieli trwają Dni Kościana, czyli mojego rodzinnego miasta. Przykre jest to, że z roku na rok są one coraz to, jakby to ująć? Biedniejsze? O tak! To stanowczo dobre określenie... Kiedyś odbywały się porządne koncerty, przyjeżdżało wesołe miasteczko, które było moją ulubioną częścią.. A teraz? Teraz tylko denne koncerty totalnie nieznanych osobowości...

W piątek najprawdopodobniej przyjdą moje wszystkie artykuły do tworzenia biżuteri. Zrobię o tym oddzielną, rozbudowaną notkę. (ღ˘⌣˘ღ)   
Pamiętajcie, że czekam na Wasze pomysły!

Udanego długiego weekendu, życzę Wszystkim!  (★^O^★)

15 komentarzy:

  1. Jejku, Nano, życzę Ci udanego weekendu!
    Mogłabyś napisać o zwierzętach. Śliczne istotki c:
    Bardzo chętnie kupiłabym od Ciebie biżuterię. Także wianki!
    Być może będę w Kościanie, czy można do Ciebie podejść? Pogadać? :3
    Pozdrawiam~
    ask.fm/HancikLubiMuffinki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będę sprzedawała dam znać c;
      Pewnie, że będzie można!

      Usuń
  2. Olgo, czy mogę wiedzieć; Podasz jakąś konkretną nazwę ulicy w Kościanie, tam gdzie będziesz? Będę szczęśliwa :) Czy 11-latka może do Ciebie podejść, przytulić, poprosić o autograf...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dorwiecie mnie gdzieś na rynku w sobotę i niedzielę :3
      Nie widzę problemu. Byłby to dla mnie zaszczyt!

      Usuń
  3. Super post. Chciałabym przeczytać post o tw kotku Yumi. Czyli takie ciekawostki itd.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nano, będziesz kiedyś w Warszawie? :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Nano ^^ Jeśli chcesz dodaj notkę o rysowaniu :3
    Dziękuję Ci, że z Nami jesteś. Zarówno na blogu, asku jak i nawet na Facebook'u <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Możesz dodać notkę o Twoich inspiracjach.~

    OdpowiedzUsuń
  7. Może notka z kilkoma strojami pastel goth lub o rysowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bożebożebożebożeboże post od Nany <3
    Czekałam i jest <3 <3 <3
    No to teraz czekam na kolejny post! :* :( :D

    ~ Tyna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrób notkę, o nauce rysowania :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dokładnie! Lekcja rysowania od Nany *.* Prosimy! <33

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak masz już modelinę, to zrób post o tym jak coś z niej robisz. ^°^

    OdpowiedzUsuń
  12. Nano mogłabyś zrobić post o ubraniach pastel goth na lato! ♥

    OdpowiedzUsuń