sobota, 6 czerwca 2015

Dobry wieczór, ponieważ na moim zegarku widnieje obecnie godzina 20;38, jednak myślę, że na Twoim  gości zupełnie inna, więc chyba wystarczy najzwyklejsze hei, hei! (=^・^=)  

Tak jak i zakładałam doszła moja modelina i kilka przeróżnych dodatków, które znalazły się na mojej liście zakupów... No to co? Chcesz ujrzeć te cudeńka? (─‿‿─)


Wygląda to mniej więcej tak! Jestem pewna, że ciekawi Cię również w jakim sklepie zrobiłam, ów zakup, zatem postanawiam Ci go zaprezentować - oto i on; kreatywnystragan.pl. Znajdziesz tu wiele różnych różności do tworzenia biżuterii. Z całego serca zachęcam do przejrzenia. Mnie osobiście urzekł ten sklep!
Niestety jestem ciołkiem i w moim koszyku nie znalazło się kilka potrzebnych mi rzeczy; takich jak;

- srebrne kółeczka montażowe (niezbędne do połączeń z wiszącymi kolczykami)



- srebrne wkrętniki (również do uszykowania zawieszek)


Na całe szczęście jeszcze dziś je zamówiłam i w związku z tym najprawdopodobniej przyjdą one w poniedziałek.



Foremki.

Zamówiłam łącznie osiem foremek i są to;
- gofr w kształcie głowy myszki, 
- ugryziony donut,
- ekler,
- podstawa do babeczki,
- ciasteczko oreo,
- herbatnik z napisem cookies,
- dwa malutkie ciasteczka,
- rogalik.

Foremki wykonane są z gumy. Ułatwia to wyciąganie uformowanej w nich modeliny. Jednak muszę stwierdzić, że pierwsze próby nie są aż takie łatwiutkie! Uargumentuje to tym, iż w głębszych foremkach (takich jak; podstawa babeczki, lub widniejącym na poniższym zdjęciu ekler) podczas wyciągania modelina często się odkształca i traci swój idealnie uformowany kształt :/ Jest to jednak kwestia ćwiczeń i znalezienia odpowiedniej techniki.






Kremy.


Zamówiłam dwa ozdobne kremy w kolorze białym, oraz jagodowym. Służą one do tworzenia bitej śmietany. 
Gdy stwierdzamy, że do akcji ma wkroczyć krem, aby pięknie ozdobił stworzoną przez nas biżuterię odkręcamy wieczko i przykręcamy do niego jedną z wybranych końcówek...
Jedyną z wad kremu jest jego długie schnięcie, ponieważ po skończeniu pracy trzeba odstawić go do wyschnięcia na dzień lub dwa. ・ヘ・















Modelina.

Do tworzenia biżuterii idealnie nadaje się modelina Fimo, oraz Astra.
Czym różnią się od siebie te modeliny?

- Droższa
- Od razu plastyczna (nie trzeba jej za bardzo urabiać)
- Nie kruszy się i nie klei
- Bogatsza gama kolorów
- Kolory nie bladną po wyschnięciu
- Nadaje się do tworzenia małych elementów


- Tańsza
- Trzeba wyrabiać (masa twarda na początku)
- Mniejsza gama kolorów
- Kolory po wyschnięciu czasem bladną 
- Nie nadaje się do tworzenia małych elementów, ponieważ często odpadają
- Kruszy się i klei






Moje pierwsze próby.


Może nie jest to jeszcze nic ambitnego, jednakże muszę Cię uprzedzić, że większość jest jeszcze niedokończona! Będą na nich jeszcze owoce, oraz kremy, lub kokardki.


W najbliższym czasie chcę ruszyć ze sprzedażą takiej biżuterii. Będę tworzyła kolczyki, wisiorki, spinki do włosów, obroże oraz bransoletki. Wszystkich chętnych będę wtedy prosiła o kontakt. (ღ˘⌣˘ღ) 

25 komentarzy:

  1. Powodzenia, Nano! (:
    Twoje pierwsze ozdoby wyszły Ci bardzo uroczo!
    Zastanawiałaś się nad zwierzętami? Może np. panda?
    Oczywiście, najprawdopodobniej kupię! Będziesz robiła naszyjniki?
    Pozdrawiam~
    ask.fm/HancikLubiMuffinki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3
      Tak. Tez bede robila zwierzatka, tylko musze domowic modine, bo mam za malo kolorow :l
      Będę c:

      Usuń
  2. fantastyczny post
    z chęcią kupiłabym coś od ciebie ,lecz mieszkam chyba zbyt daleko by sobie coś takiego kupić
    :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że zrobiłaś takiego posta. Życzę powodzenia w tworzeniu tej biżuterii. Ja chętnie skusiłabym się na jakieś wisiorki, ponieważ brakuje mi naszyjników a bardzo lubię je nosić. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będą wyprodukowane dam znać c;
      Dziękuję c:

      Usuń
    2. Jak będą wyprodukowane dam znać c;
      Dziękuję c:

      Usuń
  4. Powodzenia w modelinowaniu! ^_^ Ja modelinuje od pół roku :) Moge Ci polecić strone z dużą ilością foremek : sklepik-dla-was.pl ! *-* Pizdrawiam Cie Olgusiu! °`~^
    ~Julia Ksiami <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie....będę musiała coś kupić. Jakie będą ceny??? A tak swoją drogą, mogę cię prosić o kontakt na MSP, chciałbym przeprowadzić z tobą wywiad na nowego bloga...potem podałabym Ci adres (po wywiadzie) bo będzie to pierwszy post
    Pozdro^^
    ~lolme (mój Nick na MSP)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że pomiędzy 10, a 30 złoty - w zależności od ozdoby ;3

      Pewnie, że możesz c;

      Usuń
    2. To może jutro o 20:00 (11.07.2015)?
      Jeśli nie to napiszesz na MSP kiedy możesz OKI?
      PAPA
      ~lolme

      Usuń
  6. Nano, ja również lepię z modeliny. Widać, że masz talent. Cudownie ci to wychodzi ^^ Gdybyś mogła, zajrzyj: https://marxvczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wyroby Nano, są bardzo urocze ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku jakie śliczne ozdoby^^
    Jak będziesz sprzedawać to na pewno kupię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Nanami,
    koniecznie musze zakupic u Ciebie obroze! Znasz juz moze wstepne ceny za te cudenka?

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł.. Barfzo się cieszę iż masz zamiar sprezadwać ozdoby bo bardzo chcętnie chciałabym coś kupić..mam nadziję że uda ci się ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Siemka mam pytanko czy mogłabyś mi podać linka do kremów bp ją ich nie mogę znaleźć -,-"

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie coś zamówię ale mieszkam w Białymstoku więc słabo mi to wygląda ale jak byś. Mogła wysłać czy coś???

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uważam, że modelina PREMO jest najlepsza. Może spróbuj? Dla mnie jak FIMO.

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w tworzeniu biżuterii.Pokażesz jak skończysz te cudeńka?

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam prośbę, jeśli będziesz sprzedawać tę biżuterię, to nie wmawiaj nikomu, że nie korzystałaś z forem...

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej Nanami... Wiem że jest już 2017 rok a ten post jest z 2015,ale postanowiłam że mimo to podsunę ci dobry pomysł. No więc nie wiem czy słyszałaś o japońskich zestawach ,,kracie popin cookin" ale uważam że gdybyś pokazała coś takiego na YouTube byłoby naprawdę ciekawie ��

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile wydałaś na całe zakupy? Jeżeli można zapytać

    OdpowiedzUsuń