niedziela, 6 marca 2016

Początki YouTubowania!

No siemka, siemka...

(Zacznę od tego, że post ten powstał ok. godziny 15:00, jednak z przyczyn technicznych publikuję go dopiero teraz, czyli - ok. 22:00)


Witam Was bardzo serdecznie tego niedzielnego popołudnia, które dłuży mi się niezmiernie. 
Wam też? 
No jakaś masakra po prostu... Tak nudnego dnia jak ten - nie miałam chyba od kiedy wróciłam z Malawy! Boże...
No dobra przejdźmy do rzeczy, bo tak sobie możemy marudzić, a marudzić... W sumie taka nasza 'polska natura', czyż nie? 
Już jakiś czas temu - kurcze, właśnie mnie ugryzło, że nie wiem ile wynosi to - 'temu'... Chwila! Zaraz sprawdzę... Okay! Mam! 

Gdyby spojrzeć na moje życie; 17 dni wstecz, to ujrzeć można mnie - w sukience z 'Alicji z krainy Czarów', na rozdaniu nagród w konkursie anty-dopalaczowym. Totalnie, ale to totalnie nie miałam ochoty brać w nim udziału. Gdybyście widzieli jakie strzelałam fochy, na prawo i lewo... Jak się irytowałam i darłam na rodzinę to...NIE, DOBRA - STOP! 
Wymażmy to! Ciiiii! Zostańmy po prostu przy tym, że byłam niechętna by startować. W każdym bądź razie moja praca, której niestety Wam nie pokażę, gdyż została ona w starostwie (?) - zdobyła pierwsze miejsce!



Szczerze mówiąc byłam bardzo, ale to bardzo zaskoczona. Absolutnie się tego nie spodziewałam. 
A oto i moja nagroda.
Choć niektóre moje blogi są i pozostaną anonimowe, to prowadzę je (lub już skończyłam) od pierwszej klasy gimnazjum, Stwierdziłam, że warto byłoby spróbować czegoś nowego. 
Jak wiecie ja cały czas muszę 'coś' robić, bo jeśli siedzę bezczynnie to przestaję być sobą. Taka     zależność...

Kamera... Kamera... Kamera... 
Do czego przyda mi się kamera!?
Może by zacząć nagrywać filmiki na YouTube? 
Vlogi, challenge, poradniki...?
Jeśli mi się nie spodoba i stwierdzę, że to nie to, co chciałabym robić - wtedy zaprzestanę. Jednakże jeśli nie spróbuję nigdy się nie dowiem. 


W przyszłym tygodniu spróbuję nagrać i złożyć pierwszy filmik.
A już teraz zapraszam do subskrybowania mojego kanału:





32 komentarze:

  1. Super , więcej fajnie się czyta :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taką samą kamerę! Jak ci się używa? :)
    Już obczajam kanał. c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sie nazywa model tej kamery?

      Usuń
    2. Sony HDR-CX405

      Jeszcze nie używałam jej jakoś dużo, ale obraz ma ładny c:

      Usuń
    3. ja mam taką ale ma jeszcze projektor wbudowany c;

      Usuń
    4. Ma mega kanał wchodź

      Usuń
  3. Tylko czekałam na ten kanał! *○* ☆,☆

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać <3 jeśli zostaniesz na youtube, będziesz najoryginalniejszą polską youtuberką :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny ten nowy wygląd bloga ♥
    Już się nie mogę doczekać, aż ujrzę Twój pierwszy filmik, Nana ^^

    always-be-a-cat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Na początku będzie ciężko, ale nie przejmuj się Nana :) Liczę na to, że w rok będziesz miała 200-300 tyś subskrypcji. Niestety będą też hejty za twój ubiór, ale to piszą zwyczajne polaczki cebulaczki (mam ich dość!) Mogłabyś też nagrywać MS np. co tydzień - dwa tygodnie.

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JAK WKURWIAJĄ CIĘ POLACZKI TO WYPIERDALAJ Z POLSKI TY MANGOZJEBIE! CHUJ WAM W CHIŃSKIE BAJKI! ps. pisze z anonima bo nie tracę czasu na zakładanie kont na chujowych stronach.

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nana mam nadzieję, że spotka Cię niewiele hejtów :) Dla mnie jesteś i tak najlepsza, najoryginalniejsza i najpozytywniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do mnie :)
    nati-welcometomyworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę fajnie, że się rozwijasz, jak masz pasje to na pewno warto je szerzyć na wiele sposobów ! Czytam twojego bloga od dawna i na YT też na pewno zobaczę :)
    http://yuki-dreams-999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też mam zamiar zacząć nagrywać na you tubie , jak narazie odważyłam się tylko na bloga i to dzięki tobie . Na you tubie cię oglądam od początku . Na blogu w sumie od teraz ale dzięki tobie odżyłam na nowo . Życzę ci powodzenia w dalszych sukcesach . Jeśli mogę to zapraszam na mojego amatorskiego bloga na którym się dzielę z czytelnikami moimi przeżyciami

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć - dowiedziałem się o Twoim kanale na yt od filmiku jakiegoś typa obrażającego Cię i wyśmiewającego się.
    Pierwsze co zrobiłem to dałem łapkę w dół i sobie pomyślałem że obczaję Twój kanał i mi się spodobał - życzę Ci więcej filmów subskrybcji powodzenia w życiu czy coś takiego xD - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie zaczynam gimbaze prosze o pare rad widziałam twuj kanał jest naprawde świetny i bardzo przepraszam za ortografie mam niestety dyslekcje i dysgrafie. Kontakt zemną jest na fejsie (Kalina Ostrowska)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy dysgrafii się brzydko pisze. Nie musiałaś się tym chwalić.

      Usuń
  14. WYPIERDALAJ Z YT TY MANGOZJEBIE! JAKBYŚ JADŁA MIĘSO TO BYŚ PRZYNAJMNIEJ CYCKI MIAŁA!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nanami, jesteś ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  16. NANA OBYŚ ODPISAŁA SPEŁNISZ MOJE MARZENIA ZE
    Twój kanał jest super! Mało powiedziane... ZAJEFAJNY!
    Nasz sporo hejterów Ale oni tylko ci zazdroszczą
    [*] świeczka dla hejterów
    Aiko chan ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. NANA OBYŚ ODPISAŁA SPEŁNISZ MOJE MARZENIA ZE
    Twój kanał jest super! Mało powiedziane... ZAJEFAJNY!
    Nasz sporo hejterów Ale oni tylko ci zazdroszczą
    [*] świeczka dla hejterów
    Aiko chan ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Niby taka sławna na yt, a kupuje sobie suby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy kupowała, czy nie - nie mi to oceniać, ale jeśli nawet tak robiła, to już tego nie potrzebuje. "Komentatorzy" się rozkręcili i ją wypromowali przy okazji ;)

      Usuń
  19. Hej nanami mam wsm pytanie zrobisz kiedys dzien z widzami?

    OdpowiedzUsuń
  20. Dopiero teraz dowiedziałam się o blogu i od niedawna oglądam twój kanał. Życzę dalszych sukcesów i pozdro ♡

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak mi się spodobał pomysł o blogu że sama zacznę prowadzić blog xd .
    Życzę cytyliona subskrypcji nanami chan :) .

    OdpowiedzUsuń