poniedziałek, 18 stycznia 2016

Fake piercing

Siemka, siemka, siemka!


Tematem dzisiejszego posta będzie 'fake piercing', który ostatnio bardzo zyskał na popularności. Wyjaśnię Wam tutaj, czym on jest, podam jego zalety; chciałam napisać, że również wady... Ale żadne nie przychodzą mi do głowy, no cóż... Może w trakcie pisania coś wykombinuję. Choć z drugiej strony poco szukać czegoś na siłę? 

Fake piercing

Zbyt wiele do tłumaczenia, a zarazem rozumowania, to tu nie ma! Fake piercing, to nic innego, niż kolczyki, które możemy nosić bez przekłuwania swojego ciała. 
Obecnie powstają, coraz to nowsze typy oszukanych kolczyków, więc jeśli poświęcisz odrobinę czasu i poszperasz w różnych sklepach - gwarantuje Ci, że na pewno znajdziesz coś dla siebie.
Największą popularnością cieszą się się fake spirale, plugi, nausznice, podkówki, oraz specjalne, zaciskowe kolczyki.
Miejsca takie jak; uszy, przegroda nosowa, lub
warga niewątpliwie, najłatwiej jest 'oszukać'.


Zalety

Tak jak już wcześniej wyjaśniliśmy sobie, czym jest fake piercing i jakie najpopularniejsze jego odmiany. Tak teraz opowiem, jakie są jego zalety.
Nie ukrywając, piercing zyskuje na sławie. Coraz to więcej ludzi, chce go posiadać. Niestety nie zawsze mogą sobie na niego pozwolić z różnych przyczyn, takich jak;

 ♣ Nastoletni wiek i brak zgody rodziców
♣ Regulaminy szkolne
♣ Praca
♣ Strach przed bólem i perspektywą blizn, które po wyjęciu kolczyków zostaną z nami do końca życia. 

Właśnie wtedy, do akcji może wkroczyć fake piercing. Ja sama przez długi czas z niego korzystałam.
Powiem Wam, że przekonałam w taki sposób mamę do przekłutej wargi rozciągniętego płatka ucha. Że tak to ujmę, "oswoiła" się ona z wyglądem 'okolczykowanej' mnie.


"Wada"

Jedyną wadą jaka przyszła mi do głowy podczas pisania - jest 'hejt' ze strony osób, które posiadają piercing i uważają, że noszenie oszukanych kolczyków - to wyłącznie szpan.
A nie... Jeszcze coś! Zbyt długie noszenie powoduje lekki ból i dyskomfort. 


             Z fake piercingiem (septum + snake bites)

Obecnie.

Gdzie kupić? 

Oto kilka sklepów, które mogę Ci polecić - wystarczy kliknąć na nazwę, która Cię zainteresowała, a automatycznie przekieruje Cię ona do owego sklepu..

60 komentarzy:

  1. Mega 💟 a tata sie zgodzil?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3
      Przemilczał XD

      Usuń
    2. Olgo :3 Czy nagrałabyś jak się zakłada takie "Fake" kolczyki do wargi i nosa?Bo chce je kupić ale... nie wiem jak się zakłada je..Bardzo by mi to pomogło :)

      Usuń
    3. hehe wiem data ale ja ci wyjasnie :) chcesz? okej masz tam taką sprężynkę i ją delikatnie ciągniesz do tyłu zakładasz na co chcesz i ją puszczasz kolczyk zostaje na ciele . Proszę

      Usuń
    4. Co XDDDDDD o czym ty mówisz, chyba nie miałeś /Aś w życiu z tym styczności

      Usuń
  2. Ja nie widze w tym nic złego, wygląda bardzo ładnie i moze pomóc, gdy nie jesteśmy zdecydowani. :)
    Chciałabym też zapytać/zaproponować swoją pomoc w razie edycji wyglądu bloga. :)
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. w szkole nie robią ci problemow za włosy zwlaszcza?

    OdpowiedzUsuń
  4. To pierwsze zdjęcie ma fake kolczyki tylko na samym dole, a reszta to clickery do przekłutego miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie dostałaś fake snake bites? ^-^

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem taki fake piercing można użyć jak nie jesteśmy w 100% pewni czy chcemy przekuć np. wargę i czy będzie nam taki pasować :)
    http://agnieszka--wygladala.blogspot.com/2016/01/londyn.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nanami mam pyt grasz w msp bo nie którzy mówią że tak ale nwm xD

      Usuń
  7. Ahhh, czekałam na tego posta jak na piniążki 😅. Chyba kupię fejki na wargę, bo mi się to MEGA podoba (^-*)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post. Chyba sobie coś kupię, a jak ludzie będą pytać co ja sobie zrobiłam to będę mogła mówić, że "to tylko kolczyk", bo właściwie co więcej? ;)
    Szkoda tylko, że chyba nie ma fejków na brew :(

    ravens-words.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3
      Na brew? Jedyne co mogę Ci zaproponować to przykleić klejem do rzęs kuleczki c;

      Usuń
  9. Olgo. Ostatnio dostrzegłam jedną osobę na FB która się pod ciebie podszywa. Ma ona na imie Ambira Hack. Twierdzi że to ty lecz nie jestem w stanie jej uwieżyć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, wow, wow. Jestem tu po raz pierwszy, ale tak mnie zaciekawiłaś, że w efekcie przeczytałam każdy post. Są super, pisz dalej! ♥
    Jejku, przestraszyłam się na widok słoneczek. ;d
    Czekam na inne posty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post! Póki co jestem w szóstej klasie, ale w drugiej gimnazjum na 100% będę miała te kuleczki na magnes ^o^

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę ci :) gdzie kupujesz tom farbę do włosów niebieską ? odpiszesz

    OdpowiedzUsuń
  13. gdzie kupujesz tom farbę do włosów ? odpiszesz? plis

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post, ja w sumie nie używam fake'ów, lubię przebijanie ciała, ale jak ktoś np. nie wie jak będzie wyglądać, czy mu będzie pasowało albo właśnie praca czy szkoła to jak najbardziej, to nic złego, ludzie z piercingiem mogą mówić że to pozerstwo, ale z drugiej strony wszystko robimy tylko i wyłącznie dla siebie, więc z tej reguły wynika że nie można mówić o szpanie.
    A i tam na marginesie mamy ten sam kolor włosów, tylko ja mam szare pasemka od wewnętrznej strony. Miałam też fiolet, róż, zieleń, ale niebieski jest the best, bez niego nie jestem sobą.
    Pozdrawiam serdecznie
    Olivia

    OdpowiedzUsuń
  15. Nana, jak zrobiłaś to, że nagłówek Ci się nie rozmazał? :( Popatrz na mój: hitomi-chanwelcometomyland.blogspot.com Nagłówek się rozmazuje.. Może mam złe wymiary? Jeżeli tak to proszę napisz jakie masz ty, (w picmonkey na jakie ustawiłaś jak zapisywałaś nagłówek) że się nie rozmazuje. ;( Proszę odpisz :'/

    OdpowiedzUsuń
  16. Twój blog jest idealny c;
    http://ohayoeveryone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej Nanami. Chciałabym ci przekazać kilka wskazówek dotyczących modeliny:
    - nie ma sensu kupowania foremek typu: ugryziony donut. Takie rzeczy są bardzo łatwe do ulepienia.
    - to samo z np. Oreo. Foremki można robić samemu! Poszperaj trochę w internecie ;)
    - do ciastek typu pieguski używaj sahary (jasny kolor fimo super do słodyczy)
    - zamiast kremów kupuj silikon który jest wiele tanszy, a jesli juz wolisz ten krem, kupuj bialy, go mozesz zafarbowac.

    OdpowiedzUsuń
  18. A ile fake piercing kosztuje?. Chętnie bym sobie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post <3
    Ja, gdy będę starsza, pewnie pomyślę o fake piercingu <3
    Czekam na więcej ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Super post <3
    Ja, gdy będę starsza, pewnie pomyślę o fake piercingu <3
    Czekam na więcej ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Oldżi, a na zajęciach powyżej miałaś kolczyki na magnes? :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam do ciebie pytanie apropo tunelu ,od jakiej wielkości zacząć ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Nami gdzie kupiłaś tę białą kokardę na głowę?
    Bardzo mi się spodobała i chciałam w taką zainwestować ale nie znalazłam w żadnej mi znanej sieciówce. Podała byś mi adres strony lub sklepu w jakim ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie czegoś takiego szukałam, rodzice nie palą się, żeby pozrolić mi się "okolczykować" :P Bardzo dziękuję, super post *^*

    OdpowiedzUsuń
  25. Sama mam tylko helixa, więc nie mogę się nic wypowiadać na temat piercingu, ale strasznie wkurzają mnie osoby, które szpanują fake'owym septumem. A tak wogóle Fake snike bite'a chyba sama sobie kupię ^3^

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. Jak dorośniesz do pewnych spraw, wróć.

      Usuń
    2. Z anonima hejtować najłatwiej cnie? ;)

      Usuń
  27. Bardzo mi pomogłaś
    Jesteś super
    Chce takie 😍

    OdpowiedzUsuń
  28. A ty masz prawdziwe te Snake bite?

    OdpowiedzUsuń
  29. tutaj też spoko www.iron-lady.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Młodziutka jesteś, ale widać, że podoba Ci się to i interesujesz się, więc powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Szukam fake snike bites i nie mogę znaleźć na stronach które podłaś również próbowałam może ktoś wie gdzie takowego kolczyka mogłabym znaleźć z góry dziękuje :)
    PS: Bardzo ciekawy post!

    OdpowiedzUsuń
  32. Dodałam dziś post o piercingu - jak patrzą na to rodzice i jak odbieramy to my oraz co o tym sądzę, jeśli ktoś jest ciekawy, serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję pomogłaś mi ^^ ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Hej ! Mam pytanko znasz może jakąś stronę gdzie można kupić fake kolczyki (dokładnie chodzi o podkówki do warg ) .Przez ten wpis zainteresowałam się tym i chciałam spróbować. P.S. wyglądasz cudnie z kolczykami ��

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej! Mam takie pytanko chcę kupić sobie sztuczny kolczyk do wargi tylko nie wiem jak on ma wyglądać 😔nie jestem dobra w temacie piercingu proszę nanami pomożesz 😊odpisz proszę

    OdpowiedzUsuń
  37. To jest w sumie dobry sposób na sprawdzenie, czy mogłoby nam się spodobać, czy też by nam pasowało. Warto najpierw coś takiego sobie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  38. też kiedyś zadowalał mnie taki fake piercing ale jak skończyłam 25 lat zdecydowałam się zrobić sobie już taki prawdziwy :) chodzę teraz regularnie do Ani ( przyjmuje w studiu Jah Love Tattoo w Warszawie). polecam i miejsce i tą piercerkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to chodzimy do tego samego stusia, no prosze :) Ani nie znam ale od siebie szczerze polecam Kacpra, ma fach w ręku poza tym widac, ze kocha to co robi.

      Usuń
  39. Dokładnie sztuczne kolczyki dają możliwość testowania. Możesz w niskiej cenie kupić biżuterie do fake piercingu https://septum.pl/fake-piercing/ i wybrać jakie przekłucie będzie dla ciebie odpowiednie bez jakiegokolwiek ryzyka. Często polecane nastolatką i widziane u młodych kobiet, które nie są zdecydowane na ingerencje w ciało. Oczywiście, to też może być potraktowane przez trend i mode. Na Instagramie wiele pięknych kobiet nosi kolczyki fake piercing ��

    OdpowiedzUsuń
  40. Mega artykuł. Ostatnio kupiłam fake piercing na Tattooland https://www.tattooland.pl/ Mają duży wybór i jakość też świetna. Polecam sprawdzić!

    OdpowiedzUsuń