piątek, 25 grudnia 2015

Święta według Nanami~Chan cz. II

Hei kochani! 

Witam Was bardzo serdecznie, w ten pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia. Mamy 25 grudnia, a śniegu jak nie było - tak nie ma. Co więcej... Na moim termometrze, ukazało się dziś, aż 13 stopni Celsjusza! Ja się pytam gdzie podziała się nasza zima?  
W poprzednim poście "Święta według Nanami~Chan część I" (jeśli jeszcze nie jest Ci znany - zapraszam - wystarczy kliknąć, a otworzy się on w nowej karcie) opisywałam czym są święta i jak wyglądają one w moim domu, skoro jestem ateistką. Specjalnie podzieliłam ten temat na 2 części, ponieważ w tej chciałabym opisać Wam jak spędziłam tegoroczne. No to co? Usiądź wygodnie. Rozgość się. Herbaty? Kawy? A może coś słodkiego? Zaczynamy!

22 grudnia, czyli ostatniego dnia szkoły, przed przerwą świąteczną byłam bardzo zmieszana. Trudno mi określić co czułam, ponieważ przeplatały się we mnie mocno skontrastowane emocje. To radość, to smutek... Mieliśmy mieć 4 lekcje, a później wigilię klasową, lecz w rzeczywistości lekcji nie było. Ustawialiśmy stoły i śpiewaliśmy świąteczne piosenki w języku angielskim i niemieckim. Nie kupowaliśmy sobie prezentów wzajemnie. Przekazaliśmy zebrane pieniądze na biedne dzieci, by ich święta również mogły być magiczne. Otrzymałam jednak od Zuzi książkę pt 'Aleja Samobójców'. Było mi bardzo miło, ale również głupio, bo ja dla niej nie miałam nic. Odwdzięczę się po powrocie do szkoły!
Tego dnia, zresztą jak co wtorek miałam terapię, podczas której emocje buzowały we mnie na maksa. Ale ostatecznie poczułam się po niej o wiele lepiej. (人´∀`*)
Wieczorem niespodziewanie wpadł do mnie Amadeusz (mój przyjaciel) i przyniósł mi wspaniały prezent na gwiazdkę. A oto i on.. Śliczny nieprawdaż?! Kocham maskotki. Po jej otrzymaniu poczułam się jednak jeszcze głupiej, ponieważ wyobraziłam sobie ile ten jednorożec mógł kosztować...

Przejedzmy możne do wigilijnego dnia? 
Od wczesnego rana kuchenna bieganina. Ostatnie szykowanie potraw takich jak; tofu po grecku, różnego rodzaju ryb (jestem wegetarianką, więc nie wiem jakich dokładnie), ziemniaków, sosu pieczarkowego, moich ukochanych uszek z grzybami, pierogów z kapustą i grzybami, kapusty z grzybami, bigosu, klusek z makiem, których sympatią nie darzę i oczywiście barszczu czerwonego... Aaa! No i różnych słodkości! ♡^▽^♡
Ostatnie dokładne sprzątanie całego domu.
Ostatnie zakupy, czyli biżuteria dla mamy i zabawki dla kotów.
Nakrywanie stołu.
Prasowanie odświętnych ubrań, a następnie ich zakładanie.
Aż przyszła godzina 17;00, a wraz z nią goście. Zasiedliśmy wszyscy razem do stołu. Było naprawdę miło. Dostałam wiele prezentów. Pewnie jesteście ciekawi jakich, bo dostaje już wiele tego typu pytań... To co? Chcecie wiedzieć? Dwie sukienki, bejsbolówkę, pieniądze, kosmetyki, rajstopki z kotkami, legginsy, kijek i statyw do selfie, srebrną zawieszkę w kształcie serca, okulary w stylu nu goth,  oraz album, który mój tata sam stworzył. 
Siedzieliśmy wspólnie do 23;00... Znaczy się... Ja po odpakowaniu prezentów zwiałam do siebie na jakiś czas, ale później znów wróciłam do rodziny. 

Następnego dnia, no czyli dziś - zjedliśmy wspólne śniadanie, a mama powiedziała mi coś bardzo ważnego, co ogromnie utkwiło mi w głowie 'widzę, że się starasz. Jak mi pomagasz, jaka jesteś dobra i miła. Chciałabym, aby było tak zawsze. Kocham Cię". (*´・v・)
Po południu poszłam na sesje zdjęciową, której fotografem był mój tata.  (ღ˘⌣˘ღ)  A oto i efekty;














Jutro spotykam się z Oliwią i Amadeuszem. Suma sumarum - dawno już nie mieliśmy tak udanych świąt. Uważam, że się spisałam! 
A jak minęły Twoje święta? Pochwalisz mi się swoimi prezentami i przeżyciami? 

18 komentarzy:

  1. Super notka, Nanami!
    Ja dostałam holograficzne creepersy, niebieską tennis skirt, W I E L K I E pudło modeliny, zestaw rzeczy do robienia biżuterii, rolki, o których marzyłam już od bardzo dawna, lampę do zdjęć i nagrywania oraz mikrofon do kamery.

    Święta spędziłam bardzo miło, z tego co wyczytałam ty także :-)
    Jesteś śliczna, cudowne zdjęcia i w ogóle, całusy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję c:
      uuuuu! To na bogato widzę!
      Najważniejsze, że było miło ^^
      Pozdrawiam i życzę wesołych świąt!

      Usuń
  2. Mi święta minęły całkiem ok, jednak oczywiście nie obyło się bez kłótni z mamą...ale już się chyba pogodziłyśmy, przynajmniej mam taką nadzieję. Ja dostałam książkę o Edzie Sheeranie (!!!), kapcioszki, pieniążki, świeczki w kształcie Mikołajów (nie chcem ich palić, to tak jakbym paliła człowieka xD), rękawiczki (945843958 para), biżuterię, sweter i masę słodyczy *0*
    Świetny post, jak zwykle. Uwielbiam Twoją oryginalność, serio :D
    Wesołych Świooont! :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sesja ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sesja ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje święta były również udane! ^^ Jak zwykle z moją mamą, bliźniaczką i tatą pojechaliśmy do Warszawy do babci, gdzie zjechała się caaała rodzina. C: Nocowaliśmy tam 3 dni. Na święta dostałam: sukienkę lolita kawaii, ogrodniczki ze spódniczką, ogromnego pluszaka misia, dwie bluzki od YT-berów, bluzę w babeczki, bluzę w kotki, pluszaka kotka, ozdoby na ścianę kotki, (Tak, lubię kotki :3)kilka książek, dwie peruki, duuużo słodyczy oraz opaskę z uszkami kotka. To chyba tyle, nie wiem, czy o czymś nie zapomniałam. >///< W każdym razie dużo czasu spędziłam miło z rodzinką, jednak czasem w wolnych chwilach wymykałam się do sypialni, by po cichutku obejrzeć anime. >w< (Kuroshitsuji - serio polecam! Razem z wszystkimi sezonami, OVA itd.) Z świąt jestem zadowolona, bardzo mi się podobało. Mam nadzieję, że te za rok będą równie fantastyczne! Ściskam cieplutko, Nani i życzę Tobie udanej reszty przerwy świątecznych i rewelacyjnych ferii! ;* Pozdrawiam. \('^.-.^')/

    OdpowiedzUsuń
  6. PS. A jutro jadę odebrać KOTA z hodowli! Nie mogę się doczekać, zawsze o nim marzyłam. (~*-*)~

    OdpowiedzUsuń
  7. To 6 zdjęcie z sesji RZĄDZI. <333

    OdpowiedzUsuń
  8. Piszę dosyć późno, ponieważ dzisiaj jest już 6 stycznia, ale co tam XD Moje święta w tym roku (a raczej w tamtym roku) były również bardzo udane; dostałam Płytę Dawida Podsiadło, książkę "Mały Książę", Kurtkę, czapkę, bluzkę, spodnie, książkę "Ania z Avonela" (czy jakoś tak XD), piccolo

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie święta OKej, ale bywały lepsze... XD Ojejkuuu ten jednorożec jest śliczny! (Ty też) *-* Czytałam tą książke :p ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Olga gdzie kupiłaś tą sukienkę? Prześliczna! Kawaii!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. jestes na tym filmiku :) w minucie 4:20 https://youtu.be/debEnOXsNm8

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja na gwiazdkę nic nie dostaję :c

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja na gwiazdkę nic nie dostaję :c

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie rozumiem jesteś ateistką a święta BOŻEGO NARODZENIA to jak w końcu jest?

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam takiego samego jednorożca w SMYK-u, ale był cały różowy XD

    OdpowiedzUsuń