środa, 11 listopada 2015

Jesień

Witam moje Kruszynki!

Tak na wprowadzeniu, chciałabym bardzo przeprosić za zaniedbanie bloga i poinformować Was, że postaram się teraz odnowić jego działalność!

Dzisiejszy post chciałabym głównie skupić na halloweenowej sesji zdjęciowej z Wicią, jednakże z grubsza opowiem jeszcze co u mnie słychać. Jak się zapewne domyślacie zaniedbuję 'życie internetowe', przez szkołę. Cóż mogę rzec? Liceum ssie. Pomijając fakt, że mam o wiele więcej nauki niż w gimnazjum - to uczęszczam jeszcze na pozalekcyjne zajęcia. Należą do nich język angielski i niemiecki, a w najbliższej przyszłości chciałabym podjąć się jeszcze nauki japońskiego i powrócić na rysunek. Jeśli chodzi o to, jak idzie mi w nowej szkole, to muszę przyznać, ze całkiem nieźle! Moje oceny to głównie 4 i 5. No od czasu do czasu wpadnie jakaś 3, ale bardziej sporadycznie. Jeśli śledzisz mojego ask.fm  to zapewne wiesz, że bardzo, ale to bardzo mocno 'zakumplowałam' się z Wiktorią Deszcz - ale o tym to w kolejnych postach!



No dobra... To co Ty na to, by obejrzeć w końcu zdjęcia? 




                             






               



40 komentarzy:

  1. jeju kocham cię <3 kochany blog a te zdjęcia są boskie ♥♥]

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. NAJLEPRZA [*] NAJLEPSZA JAK JUŻ...

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. To pierwsze zdjęcie jest cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeeju pięknie ������ A makijaż sama robiłaś?☺

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham ♥ jesteś na mojej tapecie w telefonie ! ♥ jesteś cudownaa

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś cudowna i naprawdę jestem pełna podziwu ;-;

    Zapraszam do mnie może zostaniesz na dłużej http://myslizosik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Myszka ;* Kocham cięę . Ale aż taka chuda nje wiedziam ze jestes

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś boska, nie poddajesz się w walce. Przy okazji, współczuję Ci rozpadu związku. Nie wiem jaki był powód ale wydawało mi się, ze bardzo go kochalas i myślę, że nadal tak jest...

    OdpowiedzUsuń
  10. Super sesja zdj <3 <3
    Słyszałam, że przekułaś sobie nos O.O
    <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Nana, te zdjęcia są cudowne!
    Mam nadzieję, że znajdziemy więcej takich na Twoim blogu C:
    Powodzenia w szkole!

    http://unicorness-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś śliczna <3 A zdjęcia są cudowne :*

    OdpowiedzUsuń
  13. A gdzie zdj z Wicia ??

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam pytanie - Co twoi rodzice powiedzieli na farbowanie włosów? Ja na przykład bardzo lubię takie szaleństwa jak tatuaże, piercing i te rzeczy ale moja mama nie pozwala mi na wszystko co JEJ się nie podoba. Nie mogę sobie nawet kupić fullcapa ;_; Ale wracając do pytania, czekam na odpowiedź ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Planujesz w przyszłości zrobić jakiś tatuaż? ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. O nie :< creepersy *-* Rodzice mi ich nie pozwalają kupić ;c Takie marzenie...

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham cię, Nanuś. ♥ Jesteś moim... autorytetem? Nie wiem czy to słowo dobrze tu pasuje, ale dzięki Tobie odkryłam swój styl - pastel goth. Dziękuję Ci za prowadzenie bloga i aska i oczywiście za to, że nie boisz się pokazywać prawdziwej siebie! Nie oczekuję na odpowiedź, ale nie ukrywam, miło by było otrzymać ją od ciebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Uu swietna sesja! Czym są robione zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  19. Uu swietna sesja! Czym są robione zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdzie kupiłaś bluzkę?

    OdpowiedzUsuń
  21. W jakim mieście mieszkasz bo bardzo tam ładnie <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Olga , mam do ciebie pytanie . Od września idę do szkoły średniej , co prawda technikum a nie liceum ale jak myślisz - mam się czego obawiać ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Olga , mam do ciebie pytanie . Od września idę do szkoły średniej , co prawda technikum a nie liceum ale jak myślisz - mam się czego obawiać ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Można zapytać, gdzie kupiłaś butki? :>

    OdpowiedzUsuń
  25. Olgusiu jaka ty piękna prześlesz mi ten kapelusz

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że znalazłam cię dopiero teraz... Jeżeli jeszcze czasami tu zaglądasz, mam pytanie: nie byłabyś zła, gdybym użyła jednego z tych zdjęć do rysunku i OCZYWIŚCIE oznaczyłabym cię na Insta pod nim i napisałabym, że to z twojego bloga??? Jesteś moją inspiracją... <3

    OdpowiedzUsuń
  27. nadal czytam tego bloga hehe 💜✨

    OdpowiedzUsuń